Postoje dva pristupa uređivanju bloga Rakija, uglavnom
između kojih smo se dugo dvoumili. Jedan pristup bio bi da rakije koje nemaju
kvalitet jednostavno ignorišemo, da vremenom postane jasno da se naš blog bavi
isključivo rakijama koje su, u najmanju ruku, standard na tržištu Srbije.
Drugi pristup bio bi da progovorimo o svim problemima
rakijske scene uključujući i pisanje recenzija loših rakija, a da to shvatimo,
kako bi jedan prijatelj naše stranice rekao, kao moralnu obavezu bloga Rakija, uglavnom.
Danas je pred nama šljivovica destilerije Šurlan. Dobili
smo je na degustaciju od vlasnika destilerije, inače, jako ljubaznog čoveka sa
kojim smo se fino ispričali. Kaže da su on i njegova firma ozbiljni voćari, da
imaju plantaže šljiva i drugog voća na nekoliko desetina hektara, da izvoze u
Rusiju i u druge zemlje. Jako lepo, želimo im puno sreće sa voćarstvom. Takođe,
dobili smo i informaciju da oni proizvode rakiju za nekoliko poznatih brendova
koju posle ovi prodaju kao svoj originalni proizvod. Neki od pomenutih brendova
nalaze se i na stranicama bloga Rakija, uglavnom. Nemamo problem ni sa tim i
sve verujemo. Međutim, ono što nas ovde zanima je kvalitet rakije Šurlan Žuta šljiva. Pa da vidimo kakvu
impresiju nosi.
Boja: boja ove rakije je žuta, ali rekao bih isprano
žuta, ide ka sivoj.
Miris: pomalo hemijski, miris limuna, ali ne svežeg,
već onih hemijskih proizvoda za čišćenje na bazi limuna. Miris meda, acetona, veštačkog
cveća.
Ukus: prejak, alkohol kidiše na nepca, grlo i ždrelo.
Peckanje nikako da prođe. Ukus je plastičan, seća li se neko onih pucketavih bombona?
Zaključak: Ova rakija je u našem baru skoro dve
godine, davali smo joj šansu u različitim raspoloženjima i različitom dobu
dana, ali ona, nažalost, nije uspela da pokaže drugo lice od ovog koga sada
opisujem.
Ovde napominjem da je
tim Rakija, uglavnom ovaj proizvod degustirao isključivo čulima, kao i sve
ostale rakije na blogu. Mi nemamo aparaturu koja bi naučno dokazala štetnost
ili veštačko poreklo ove rakije.
Ocena - nema dovoljno bodova za medalju - manje od
70 bodova
Hvala puno. Te informacije su jako korisne. Drugi pristup je iskreniji i pospesuje odnos vas i konzumenta. Ziveli.
ОдговориИзбриши